ProcessPro

 

Modules en architectuur

Modules ProcessPro

ProcessPro bestaat uit een basismodule en geeft een compleet inzicht in de historische en geografische informatie over locaties, bedrijven en personen. Ook is het mogelijk correspondentie, zoals e-mails en contactverslagen aan te maken en op te slaan binnen ProcessPro of een ander DMS of Zaaksysteem. ProcessPro maakt gebruik van de Aquo standaard en is eenvoudig aan te sluiten op het stelsel van basisadministraties. De basismodule is uit te breiden met de volgende modules:

ProcessBuilder

Op eenvoudige wijze onderhoudt een beheerder processen, workflows en documentsjablonen. Deze processen zijn automatisch gekoppeld aan de verschillende modules.

Vergunningen

Snel en efficiënt zaakgericht in behandeling nemen van alle soorten vergunningen, meldingen en adviesaanvragen. Opbouw van een compleet dossier met integratie naar DMS of Zaaksysteem.

Handhaving & Toezicht

Uw eigen handhavingsstrategie samenstellen met behulp van controlelijsten, standaardprocedures en prioritering van historische locatie informatie.

Schouw

Op een innovatieve manier, met een Drone vanuit de lucht of met een App op locatie, wordt het schouwen vereenvoudigd, versneld en nauwkeuriger. Deze nieuwe manier van gegevensverzameling bieden wij aan als dienst. Er zijn dus geen investeringen
nodig in kennis, apparatuur of dataopslag.

Klachten & Meldingen

Registratie van klachten en meldingen op kantoor en in het veld gekoppeld aan locatie, bedrijf, personen en processen. Een kaart met locatie gebonden informatie geeft direct inzicht in de status van klachten en meldingen.

Digikoppeling

Automatische verwerking van aanvragen vanuit OLO inclusief de bijlages in het vergunningenproces en het gekoppelde DMS of Zaaksysteem. Nieuwe aanvragers worden automatisch geregistreerd.

Publicatie

Automatische publicatie vanuit het vergunningenproces, maar ook handmatige invoer van bekendmakingen met koppeling naar de eigen website en zoekdiensten van de overheid waaronder GVOP.

Zaaksysteem

Optimalisatie van uw klantenservice en bedrijfsprocessen waarbij de zaak centraal staat en niet het document.

Prioritering

Op basis van variabele pijlers wordt het risicoprofiel van een bedrijf of locatie bepaald.

Grondzaken

Registratie van aan- en verkopen van percelen en pachtregistratie.

CRM

Door de inzet van CRM wordt uw relatiebeheer en interne efficiency verbeterd. Informatie wordt eenmalig centraal opgeslagen en meervoudig gebruikt waardoor beter klantcontact ontstaat.

 

Mailing

Op een eenvoudige manier informatie versturen naar één of meerdere geselecteerde doelgroepen via verschillende communicatiekanalen.

Architectuur

ProcessPro voldoet aan de hedendaagse eisen voor de e-overheid zoals vastgelegd in NORA en WILMA en biedt koppelvlakken voor applicaties op basis van StUF, XML, IPM4 en GML. ProcessPro maakt gebruik van de laatste Oracle database technologie en is een 100% webbased oplossing (in-house of in de Cloud). ProcessPro is door standaard templates en de modulaire opbouw snel te implementeren.
Interesse in een vrijblijvende demo? ➨